Påsklov

Fy faaaaaan vad sur jag bli på bloggskiten!! Varför förvinner allt?! Cp!!
Så det är väl bara att skriva om allting. Fittblogg.


image97Ja, snälla. Ta mig till Kärlek.

Så... lovet tar slut på tisdag. Känns ganska så mycket illa. Vill inte till skolan. Jag vill att det ska bli i början av Maj, får då har typ alla NP (Nationella prov) slut. Vi har tre (3!!!) svenska Np kvar och typ två engelska. Känns inte alls lockande. I just wanna drop dead. Men men.. Nu lämnar vi den hemska, mörka och djupaste delen av lover och går över till den ljus, roliga och mer intresanta delen av terminen! Våran Polenresa närmar sig med stormsteg. Vi åker ju näst nästa vecka! Ska bli så kul att göra nått med hela klassen plug annat folk. Men det kommer att bli jobbigt/intressant att se Auschwitz och alla de ställena. Men jag tror att det är ganska viktigt att se det, eftersom då blir det mer verlkligt. Det blir inte bara något man ser i skolböckerna som händef ör flera år sedan. Sedan har vi ju också det där grejset som vi har köpt biljetter till. Fy fan vad vi ska ha kul, även om det inte skulle komma så mycket folk ;P Jag och mina brudar, we ARE the fun. Där vi är, där är det kul! :D Sedan har vi min och Fias trp ner till Fjällbacka. Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att alting blir som jag vill. Hoppas, hoppas, hoppas! :)
Sen när vi kommer hem från Fjällbacka så är det ju inte alls länge kvar till sommarlovet. Underbart! <3 Förstå, vad underbart med sommar. Kunna gå ut utan att ta på sig en jävla massa kläder plus att jag fyller år också. 30 Juni is the shit! Då blir det fest vill jag lova! Hänga på? ;)
Jag vill ha ett sommarjobb också, vet ju inte om jag får i Finland, så ska nog söka till Misteln ckså, dom gamla människorna är ju sååå söta, det flesta iallafall! :) Men jag hoppas på en underbar sommar.
Okej, ska vi ta en återblick på lovet då. Har typ inte fått sova länge en endaste dag, förutom idag (då sov jag till halv tolv! Skönt!) ! Annars har jag blivit väck tidigt hemma hos Fia när jag sov där, sen steg vi upp klockan sju när vi åkte till v-ås, sen var jag vaken till klcokan fem på morgonen en dag så sen när jag skulle sova kund ejag typ inte sova så jag gick upp runt halv nio. En morgon blev jag väck klockan halv åtta av ett telefonsamtal Men det gjorde absolut ingenting, var snarare riktigt trevlig ;D
Anne och Empu har också vart och hälsat på här över påsk. Så det har blivit lite golfspelande också! Spela första 18 hålsrundan igår, och jag gick på 91 slag, dvs bara två över mitt Hcp. Väldigt nöjd över det fakitskt, så spöade jag Pappa och Empu också, kan det bli bättre? ;) Anne spåde mig idag också, det var rikitgt läskigt vad vissa saker stämde, sen får man ju bara hoppas att vissa av sakerna verkligen kommer att hända! :)
Hoppas, hoppas, hoppas ännu mer ;P

Nej, nu ska jag ut och övningsköra... Så se upp på vägarna. ;D


You must not know bout me
You must not know bout me
i could have another you by tomorrow
so dont you ever for a second get to thinkin,
your irreplaceable

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej min alskade syster-yster, aaaa vad jag saknar dig! har du haft en bra helg?:) det har jag, en slapphelg, ska lagga upp blder imorn har jag tankt:) idag var jag till ekvatorn igen och balanserade ett agg pa hojden!:)fick tom ett sertifikat pa att jag gjort det:) wohaa! du forresten, jag har funderat och kommit pa att vi borde gora en systertartuering, dvs gora ngn liten tatuering tillsammans, dvs likadana, jag funderar pa ett fint monster pa foten, lite sa pa sida,alltsa inte mitt uppepa foten, men ja, det skulle bli jattefint! jag har ritat nagra forslag:) ar du pa?:) dvs om du tycker att det ar fint, annars far vi rita ett tillsammans!:D jag alskar dig!!!//Linda

2007-04-09 @ 00:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback