Nytt liv.



Okej, detta är då bilder som skulle vara med igår! :)
Bild 1:
Frida (Fias syster) och hennes kompis. Kortet är med enbart av ren djävulskap. \o/
Bild 2: Jag och Fia gjorde ett extremt gammalt test, för att se om vi var mensmonster. Jag var 2p ifrån, men fia däremot är inte lika hemsk, enligt testet.  Yeah ^^
Bild 3: Fia under våran Backgammon kväll ;D
Bild 4: Var bara tvungen att få med min klubba som gjorde mig blå! :P
Bild 5: Fia posar lite! ;)
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Bild 1:  Fias på våran morgonfika eftersom vi var tidiga till stan, en hel timme tidiga.
Bild 2: Jag fetar mig på fikan. grävde typ efter alla chokladbitar. Haha ^^
Bild 3: Gud, jag fastnade o_O
Bild 4:
Fia inne på IKEA. Yey :)
Bild 5: Fia ville, alltså hon bokstavligen bad mig ta kort på henne i bilen ;)
Bild 7: Jag posar lite jag med, hett... Not! :P
Bild 8: Min kjol som jag inhandlade i v-ås, NewYork tror jag affären hette.

Idag steg jag upp extremt jätte tidigt för att följa med Fia och hennes mamma till Västerås. Fick stiga upp klockan sju (!) bara för att hinna med bussen klckan åtta. Kan ju lixom inte åka in till stan och se ut som ett troll. Fast vette fasiken om jag lyckades... ;P Så bussen tog oss till barkarö, därifrån hämtade Fias mamma oss. När vi kom in till stan så var allting stängt! Vi trodde att affärerna öppnade klockan nio, men icke! Utan klockan tio, vilket nederlag! Men jag och Fia gick till McDonalds och tog en fika till klockan nio sen var vi back on track. Vi gick först till Gina för att jag skulle prova det där byxorna jag ville ha men de satt inge vidare, eller ja.. inte som jag trodde så dom blev det inte! Men blev dock en underbar kjol (199:-) från NewYork (?). Me lööööv! :D Sedan kom Fias mamma och vi gick typ två sekunder på stan till sen åkte vi till IKEA. Fia köpte typ hyller och sånt. Amusing ^^ Efter det åkte vi till McDonalns och åt lite. Lilla tjockis dagen. haha! ;D Sedan vidare till Bauhaus eller hur fan det stavas. Där gick jag mest och lyssna på musik och kolla på när Fia och dom leta fter någon låda som Fia ska ha under sin säng. Det var väldigt underhållande, Fia gick i alla fall och skratta åt mig. Why? :O  Vi åkte hem efter det.
Nu sitter jag hemma och har inte ett skit att göra. Värdelöst!


Nu börjar mitt nya liv,
nu är tårarna slut och du ska inte få några fler.
Im worth so much more!


Nu är klockan typ halv tio och ville bara nämna att det var jätte kul att ni kom förbi!
Har saknar typ alla helt galet mycket :) Hoppas vi ses snart igen! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

¡Hola!:) och Glad pask! typ:) snart iaf! du du kan val maila mig ett paskagg fullt med svenskt godis, jag vill ha maraboucoklad, losgodis, dajm, sura nappar, geisha, och sant du vet, massor vill jag ha, pa lordag, sa du vet:) Har du stadat an? infor annes och deras ankomst:) ska dom sova i ditt rum? jaha nehe du min kanelbulle, ahhh jag vill ata kanelbullar! danna fran finska hembageriet,skicka med en san pa lordag ocksa, tack;) men vi hors och ha det fiiiint och hals annne och emppu fran mig! fan jag borde skrivit ett mail istallet...jaja, men men... Pussar i massor!<3<3<3

2007-04-05 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback