Hooters Blues (?)

Okej, så. idag har man då dansat. Så jäääävla kul. Dans är nog min passion. Sen om man inte är så bra på det är ju en annan sak. men va fan- Bara att skaka eller nått så blir det som det blir. Får ju i alla fall lyssna på grym musik :P
Så den här veckan är varit riktigt mysko. I måndags hade vi 80 minuet svenska nationellt, sen bara två vanliga lektioner, sen i tisdags så var första lektionen inställd. sen hade vi en lektionen som typf örsvann helt eftersom vi bara hade redovsning och projektorn muppa sig så många hann int redovisa. halva lektionen försvann typ. Sen kommer ju onsdagen som alla vet, då hade vi 300 minuter nationellt svenska! 300 minuter!! Hur många timmer bli inte det? Men vi fick iaf sitta från åtta till ett. Men alla var typ klara vid elva. Haha, så vi var ledig till typ till tjugo i två för då var det nån jäkla Blues/rock konsert i en timme. Ganska så mycker segt ja. Hooters Blues eller vad dom hette :P Var i alla fall tvungen att vara kvar bara för det.  Booring.  Sen kom denna dagen, torsdag. Då har vi haft nått hjärt- och lungräddningsdag i skolan. Heeela dagen. Fick typ blåsa på en dicka och skit. Men slapp ju i alla fall lektionerna. Sen sprang jag nästan hem käkade mat sen upp på byn för att snacka skit med Erica :) En riktigt pärla det där ;)
Så, den här veckan har inte allt känts så vettig. Men men, det är lugnt. I´ll survive ;P
Sedan har vi den kommande fredagen. Kära Gode gud säg att den blir som jag vill.  Haha, man kan juu alltid ge han den där däruppe ett försök ;) Jag vill, jag vill, jag vill att det ska bli som jag vill. Haha :)
Så, nu kan inte göra mer än att hoppas så :)

Snart kommer Linda hem också, inte alls många dagar kvar nu. Inte lika många som det var när hon åkte iaf :)
Längtar till hon kommer hem, då ska vi grilla. Love you über alles, sistah ;)

Du skulle kunna göra min helg perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback