Golfilainen

image96
Mitt kindben gigantiskt ut! :P


Okej, vad har hänt de senaste två dagarna? Jag var ute och gick med Martina igår, det var kul att få snacka av sig lite! :) Innan det hade jag städat heeeela dagen. Somna typ vid tio eftersom jag natten innan hade sovit typ nada, av en konstig anledning! ;) Men igår somna jag i alla fall tidigt. Sov som en bäbis hela natten! Haha. Men idag har jag iaf städat mitt rum, eftersom vi ska få gäster imorn så då måste det ju vara fint. Speciellt eftersom de ska sova i mitt rum. Själv får man ju flytta in i Lindas rum tillfälligt :P But ill survive ^^
Idag har jag spelat golf också, banan öpnnade idag. Så no more vintergreener. :) Det gick bättre än vad jag förvänta mig eftersom man inte har spelat på ett tag. Yey.

Eh, vadå fin?
;)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej Ida!
Jättefin bild på dig! KRAM SUSANNA

2007-04-06 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback