Backgammon.

Lite små rolig! :P

image83


Igår åkte jag hem till Fia, sov där. Hade jätte kul, precis som vi alltid har ;D Vi spelade backgammon hela åtta gånger. Det är så grymt kul och jag äger på det. Haha. I alla fall Fia ;P Backgammon är beroendeframkallande, precis som knark. Har man väl börjar får man tvinga sig att sluta ^^ Har egentligen bilder på våran kväll men kameran ligger hemma hos Fia. Illa illa! :/ Så dom får väl komma upp imorn eller något. Får se när orken kommer :) Sedan när  vi vaknade imorse åt vi först frukost, sen satt vi vid datorn en stund, sedan kollade vi på Honey och spelade mer Backgammon,. Vi spelade hela 13 gånger, och jag vann typ 8 eller 9 gånger. Inte illa av mig måste jag säga! ;) Äger!
Nu är jag och Fia hemma hos mig och kollar typ på tv. Vi ska till Västerås imorn. Typ IKEA och stan och så. Nice! :)
Hoppas Gina har byxorna jag vill ha! Hoppas, hoppas, hoppas!

Idag blir det inte mycket.
God natt!


Backgammon är inte på liv och död,
Det är allvarligare än så!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback