At Ericalainen



Bild 1: God damn jag lyckades fastna ;P
Bild 2:
Här har vi ett ganska så mycket gammalt kort på Erica ;D
Bild 3:
Sen har vi våran Sofia (taget på en Lasse konsert) :)

Igår var man då i skolan. Woha, jag överlevde. Vi slutade tidigt så jag och Fia åkte hem till mig sen gick vi upp på byn, var marknad så gick genom den. Eftersom marknaden ser precis likadan ut varje år så gick det fort. Vi gick ner till Erica som jobbade. Vi bestämde att vi skulle träffas på kvällsen. Kolla på film, käka pizza och snacka en massa skit. Så gick hem, gjorde mig iordning och gick upp till henne igen runt sex. Vi gick och köpte pizza och godis åch åkte hem till henne, eller ja... till Tony men han var ju inte där :P Så vi käka direkt och snacka massa, så det var grymt kul! Haha, shit vad man kan skratta alltså ;) Sedan dök Fia upp och vi skratta lite till... sedan kom Micke också och vi kollade på Talang 2007. Alltså, varför VARFÖR söker vissa människor? Alltså, dom som dansar och sjunger är ju inge kul att titta på. Det finns det ju Idol och So you think you can dance för... eller nått :P Men sedan åkte Fia hem för jag skulle över hos Erica. Micke var kvar sen ett tag och vi fortsatte snacka en massa strunt. Haha :D Sedan när Micke åkte hem gick vi och lade oss och snacka ännu mer. Riktigt trevligt, om man kan säga så :)  Hela kvällen var helt enkelt asbra! Yey :)
Blev endel telefon också, yeah. Muchos Nice I Must Say :)
Så ikväll kommer mina babes hit. Yeah. Film och snack. Woha! :)

Så har vi Valborg också. Hur blir det? Must Know, yao ;P


Ska jag röka eller ska jag inte röka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback